Skit.

Jag mår skit.
Gissa om jag blev förvånad när jag fick reda på att jag skulle vandra 20 kilometer.
20 kilometer, 2 mil, 20 000 meter.
Jag var inte det enda som skulle vandra.
Vi var uppskattningsvis x antal tusen!

Promenaden rubbade balansen i kropp och huvud. 
Den mår skit. Bokstavligen. Ursäkta men det är tyvärr sanningen. 
Och jag har även symton för solsting. 
Ja, det var hur varmt och soligt som helst. 
Bussresan hem var nog en av de värsta i mitt liv. 
2 timmars guppig väg på hårda säten utan någon som helst syre alls. 
Jag svettades som en idiot kombinerat med nollkraft i kroppen. 
 
Jag ligger i min säng. 
Orkar ingenting. 
Kan inte röra mig. 
Kul. Kul Lördag. 
Vi som hade planerat god mat och bio. 
 
bilder kommer!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0