Warrior.

 
Jag finner knappt några ord. Är helt tagen. Uppspelt. Andfådd. 
Det var längesedan jag varit så spänd under en film.
Samtidigt som adrenalinet rusade inombords så gick det inte att hålla inne tårarna, tillslut.
Jag säger bara. Familjen är det bästa och finaste som finns.
Min familj är Bäst!
och allt som innebär en skadad familj av något slag gör ont i hela mitt hjärta. 
Hur som helst, så var det en GRYM film.
Svårt att tro att denna lilla kines som mestadels ser på romantiska komedier ändå sitter här, med händerna uppe i luften och småboxas, haha. Låter knasigt. 
Mitt hjärta pumpar fortfarande, för mycket spänning. 
Vill helt enkelt bara säga; Se den!

Det var egentligen alltför mig.
Det är sent, senare än vad jag hade tänkt mig.
Men efter denna filmen så går det inte riktigt att stänga av datorn och lägga sig. 
måste varva ner, haha. 

Åt en grillad majskolv idag, det var sjukt gott. 
Glömde dock säga att jag inte ville ha starkt.
Så det brände lite runt läpparna, men sjukt god. 

Ska försöka lägga mig nu, klockan är strax 23 och jag har en ny pluggdag imorgon, som innehåller lite grupparbete med gänget. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0