2 månader, 61 dagar.

29 Augusti 2012 - Dagen jag gjorde entré över Kinas gränser. 
Exakt 2 månader senare.
Det har gått så fort, mycket har hänt. Enligt mig. 
Nu har jag faktiskt mindre än 60 dagar kvar i Hangzhou.
Men mer i Asien.

Jag vill hem. 
Men det är klart, det är klart att det finns fördelar med Kina, absolut. Så en liten procent inom mig vill inte. Men det är tur att Göteborg överväger. 


Vi hittade ett hur mysigt café som helst igår. Inredningen var makalös. Och ja, menyn var den dyraste jag sett här i mina 2 månader. Dyrare än svenska cafén(!!!!!!)

Jacob (och andra) klagar på att jag har samma leende hela tiden. Jag vet exakt vilket leende de menar, men det 'r svårt. Det kommer automatiskt. Men Jacob fångade mig på bild med ett annat lite mindre tillgjort leende. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0