Bästa kvällen på länge!

Nu till gårdagens fantastiska äventyr.
Jag tog bussen till andra campuset och mötte upp ett härligt gäng som var sugna på sushi. 
Efter ett ynka om och men hittade vi stället. 
 
 Axel, Mitchelle, Lin och Gregor. 
 
 Rullbandssushi. TIll vänster: Mixed Sushi. Vilket det var, bokstavligen. Hittade alla rester från sushi bitarna, haha. Förvånandsvärt gott faktiskt. 
 
Efter sushin skulle vi se på fyrverkerier vid Westlake. De hade spärrat av ungeför överallt i staden. Det kändes som att alla 9 miljoner invånare i hangzhou hade bestämt sig för att se på denna show. Jag har ingen aning om varför det var fyrverkeri show (typ 50min lång), men det är varje år. Vi hade väldigt tur och fick oss en grym utsiktsplats. Jag hade tom första parkett ett tag. 
 

I all trafikstopp och folkmassa tog vi oss vidare till en klubb för att dansa av oss lite denna lördagskväll. Open Bar, inte visste vi vad vi hade för något att se fram emot. Men oj vilken kväll!
 

Det var grymt, mycket nice ställe. Vid toaletterna fick killarna massage av massörer medans de stod vid pissoaren (skojar inte, Marcus dricksade 60 rmb haha) 
 
 Det är bara i Kina som det kmr upp 3 kattutklädda kineser. Och sedan hoppar en kanin fram från ingenstans, haha. 
 
 Marcus och en random (aspackad!) kines. Kinesen blev senare på kvällen utdragen av 2 vakter, haha.
 
Idag har det inte hänt många knop i vårt mansion.
Jag blev tvungen att ta mig ut för middag då min kropp sa till.

Imorgon är det ny vecka, redan!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0