Det finns en plugghäst kvar ändå.

Började dagen med ett avsnitt project runaway sverige. 
Sedan gick jag till skolans bibliotek, som planerat. 
Denna lilla byggnad är inte mindre än 4 våningar. 
4 timmar senare hade jag varit effektivare än någonsin.
Effektivaste pluggdagen sedan jag kom till Kina, vilket inte är så svårt, Men ändå.
Kände mig riktigt nöjd när jag gick därifrån då datorn började dö och magen skrika efter mat.
Det var förlängningsladdar överallt. Jag behöver ta med mig en imorgon också, då min laddare inte var lång nog.
 
 
Det var väldigt tyst på biblioteket. 
Som det ska vara. 
Det kan bero på att 50% av folket sov där. 
En del av mig kan inte blame:a dem. 
Sköna soffor överallt!
Och Ja, det är tröttsamt att plugga.

Jag gillade det. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0