Man blir helt KOKO.

 
Och helt plötsligt pausade min spotify.
-Men va? 10 timmars musik till ända. 
Aldrig haft det problemet tidigare då jag betalat 99kr/mån för premium, utan att ens tänka. Musik behövs till iPhonen. 
Men här i Kina lyssnar jag knappt på musik ur lurarna, det finns tillräckligt med ljud runtomkring så det räcker. 

Det var ett stort beslut när jag bestämde mig för att betala 49kr för att få Unlimited. 

MEN nu är det betalt.
Och Phantom of the Opera dånar fint ur högtalarna igen. 

 
 Imorgon är jag ledig från skolan.
DOCK måste jag vakan tidigare än någonsin, för att åka iväg till andra campuset och möta upp Axel och Aixien för grupparbete. DÖDEN!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0