Ond cirkel

Jag blir så fruktansvärd frustrerad. 
Den senaste veckan har mitt internet fungerat så otroligt dåligt. 
Både på min iPhone och MacBook.
Så dåligt att jag börjar tro starkt på att det är pga mina tekniska apparater, Apple. 
(Det borde inte vara det va? Men varken Hanna eller Jacob har problem med nätet)

Jag kan inte streama några program. Och nu kan jag knappt ansluta till min speciella server som tillåter mig att komma åt vissa sidor. 
På min iPhone kan jag knappt koppla upp till whatsapp och när den väl är uppkopplad fungerar det knappt att skicka iväg något.
Något jag inte haft några som helst problem med tidigare.
Det är frustrerande.

Jag kan inte uppdatera programvaran på varken datorn eller telefonen, även fast det är två senare versioner som ligger och väntar, eftersom mitt internet är för 'segt' och kopplar ifrån sig. 

Satt idag hos Axel och kopplade upp mig på deras nät, och det var samma problem.
Så jag tror starkt på att det är mina tekniska apparater som är problemet, vilket jag ej vill tro på, men vad kan det annars vara?
 
Finn ett fel - You gotta love China...
 
Det var dagens inlägg: Om mina frustrationer till mitt internet.
Ikväll tillagade jag köttfärssås till familjen.
... Och det gick sådär. Det var över 3-4 månader sedan jag lagade mat senast.
Men gott var det iallafall, tillslut!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0