Äntligen!

Jag har alltid varit avundsjuk på alla som reste runt i flera månader efter studenten.
Men nu ska jag äntligen få resa lite jag med.
Mitt drömmål är fortfarande Australien, men det vore tråkigt om jag betade av det redan nu på listan, hehe. 

Så vi har kollat lite flyg och skissat upp en resplan. (Bokning sker troligtvis imorgon)
 
Hangzhou-Hongkong-Macao-Thailand(Phuket)-Vietnam
 
Vi har tänkt resa runt i Vietnam, backpacka. Göra allt och inget i Thailand. Dubbla respengarna i Macao och prata sjukt mycket kantonesiska i HongKong.
 
Som det ser ut nu spenderar jag Julafton 2012 i HongKong och Nyår 2012 i Thailand.
Inte så illa va? 
 
Tack Ekonomföreneningen för stipendiet - det blir perfekt för min resa!
 

Halong Bay vid Vietnam

Phuket

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0