Chillin

Hej Tja Tjena,

Då var klockan snart 12.
Jag tog sovmorgon idag på min lediga dag, vaknade 8.30.
Tog på mig och gick ut för att köpa min dagliga frukost.
Tanterna och gubbarna vid de två stånden känner igen mig och vet vad jag ska ha, hehe, söta.
Jag tog kort på frukosten, ska visa. Det är inte mycket till världen, men gott, enkelt, billigt och snabbt!

Vidare strosade jag och tog sedan cykel till Walmart.
Gick runt där, och köpte mig frukt, block, ansiktsrengöring, kokosdricka och annat smått och gott.
Cyklade tillbaka (tog endast 10 min, himla smidigt!) och nu är jag nyduschad med en fruktskål bestående av kiwi och drakfrukt framför mig. Ska sätta igång en tvättmaskin och sedan se på lite Gossip Girl i väntan på att mina roommates kommer tillbaka och underhåller mig, hehe. CHING!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0