Det är okej.

Har faktiskt varit vaken sedan 4.00 imorses. 
och klockan är 21.30 nu.
Jag tycker att det är okej för mig att avsluta dagen med ett avsnitt Gossip Girl.
Ska bli himla skönt att sova på min säng, min säng (tänka sig, jag börjar känna att ja, det är min sköna säng i Kina). 
 
Vi går in djupare på min helg imorgon. Men denna bilden togs vid morgoncermonin, 4.00. Jag var trött, hehe. (Va tusan, varför är kortet på sned? Det var ju inte så bra ... får kolla upp de imorn, för nu är ja för trött för att bry mig. Ni får twista ert huvud 90 grader helt enkelt)

Godnatt, ny vecka imorgon!
Ska ta tag i mina läxor tänkte jag, hehehe. Back to school.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0