Diana, du har blivit en tjockis!

Jag har, som jag tidigare nämnt, de senaste dagarna börjat se på "Älskling, du har blivit en tjockis!" på tv3play. 
Ett tv-program som gick i våras, tydligen. 
Det handlar om nya par varje vecka där ena partnern gått upp mycket i vikt och ska på 7 veckor träna bort så många kilon som möjligt, och kan vinna upp till 100 000 beroende på hur mkt hen går ner. 
Jätte löjligt program, egentligen, men sen har jag inte överdrivet mkt annat vettigt att se på, haha. 
... iallafall. På grund av det programet så blev jag så förbannat sugen på att hoppa hopprep.
I know - ni hörde rätt. DIANA LIM - hoppa hopprep? träna överhuvudtaget. haha!


... och VOILA! Dagens inköp, hehe. Här ska det 'tränas'. Jag tänker 15min/dag är väl en baggis. Köpte dessutom dessa dumplings. 10 styckna för 5 YUAN (lunch!) fick faktiskt 11 styckna av damen, för hon tyckte jag var så söt, eller? ;)



Gårdagens middag serverades på Grandma's.
Helt underbar restaurangkedja.
Vi beställde in en hel drös med mat och det gick endast på 22 RMB/KR var.
-You Gotta Love China
Vi var alla svenska, men jag gillar att 70% av oss såg/är asiater, hehe. 
 
Ikväll är det fredagsmys, hehe. 
Vi ska äta middag med ett gäng intisar (internationella) - Thailändskt!
 
Imorgon är det upp och hoppa - mycket tidigt. 
... För att KÖA till tågbiljetter. 
Eftersom det är national holiday och alla är lediga (vi är lediga 9 dagar!) så är det sjuka köer - överdriver inte! Flygpriserna mer än dubblar i pris osv. 
Så tänkte vara vid stationen 30 min innan det öppnar, 7.30. Får väl se om de blir några biljetter köpta.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0