Our own way

Tänka sig att det är eftermiddag ... igen!
Sitter och trycker i mig min andra halva av drakfrukt för dagen, himla god frukt ska ni veta. Och Hanna googlade precis, de är visst bra för huden. Så bra.
Jag och mina roomies (eller vad säger man? Apartmenties? hehe) gick lös på drakfrukt igår på Walmart.
Jag tror att jag fick det till 13 drakfrukter i vårt kylskåp.
 
Iallafall, idag är vi bjudna till Sandi lya för vin och ost eftersom hon åker tillbaka till Florida imorgon.
DOCK har jag lektion från 18.30-21, vilket betyder att jag blir utan varken vin eller ost. 
Tråkigt för mig, men mer dricka och tilltugg för Hanna och Jacob. 
 

Jacobs bilder, igen. Denna tog han förra helgen när vi var på klostret. Utanför hans balkong och på vårt lilla område. Det ser nästan ut som om vi bor i ett mordernt område, men tittar man närmare så är de icke så.


Bild från de första dagarna i Kina, i Shanghai. Gåendes mot nya äventyr! 
 
Har senaste timmarna spendera framför diverse dåliga dokusåpor såsom x-factor, ensam mamma söker och värst av allt - Älskling, du har blivit en tjockis! det var då jag insåg att nej, det går utför. haha!

Men snart ska jag nog få rutin på mitt liv, haha. 
Inte mitt fel att skolrelaterade artiklar är så förbaskat tråkiga. 
Insåg igår efter att läst 2 sidor ur en artikel att jag faktiskt inte kommer ihåg något av det jag precis läst, vad handlade artikeln om? Ekonomi? Djur? Statistik? Ingen aning!!
Eller när jag inser att jag läst samma stycke 4 ggr och ännu inte förstått innebörden, eller när jag somnar när jag förtvivlat ska ta igenom artiklarna. Och möter Hannas skratt när jag vaknar... 1 h senare.
 
Aja, skärpning! haha

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0