Roomies

... efter några om och men. 
Vi (Jag&Hanna) fick ändra våran resrutt en del då vår tredje familjemedlem aka Jacob endast har 5 dagars ledighet och vill då möta upp oss i HongKong för nyårsfirande. 
- Vilket betyder att Jag&Hanna får flyga fram och tillbaka, sick-sack. En aning mer flygtid, mer flights och över en lax dyrare.. MEN vad gör man inte för varandra? Härdanefter får Jacob städa lyan själv varje söndag! (PLUS laga middag)
 
I Söndags lagade Jacob en efterlängtad middag åt oss. Den var magisk!
 
.. Det blir en julafton i Vietnam, Nyår i Hongkong. Sedan flyger vi tillbaka, dagen innan Hannas tenta, 14 Januari. Ocg jag .. Har en tenta någongång mellan 15-24 Januari, håller tummarna för 20 typ. 
 
Idag är det 26 September - 4 månader innan jag flyger hem till Sverige!
 

Bidl från igår. Aixien och Axel, vi jobbade på vårt grupparbete med Excel. Förresten; När vi säger hejdå till HongKong och Jacob så möter Axel upp oss i Thailand! Axel och Hanna röstade ner mig igår när vi skulle bestämma vart vi skulle, Bangkok vs Phuket. Ni kan ju tänka er vart jag ville...

Bild från igårkväll. Vi mötte upp Tatiana (till höger), Robin (i mitten) med fru och barn. Åt en underbar hotpot middag och avslutade med godaste mango smoothien. 7 RMB. Liknande som den på bilden, dock är den på bilden en vinnare. 5 RMB/KR säljes i skolan!
 
Idag har jag lektion sent, 18.30-21.
Har 2 feta artiklar som jag behöver läsa tills dess. 
Och klockan har redan tickat till 11. 
Beror på att halva natten igår spenderades framför diverse flygbiljettssajter. 
.. Men nu är det klart! Plånkan svider lite, men JAG är faktiskt värd detta. SNÅL DIANA ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0