(skönheten och) ODJURET

 
Alltså bilden ovan. Vill dö lite granna.
Men det är just så som jag ser ut förtillfället. 
Vilket litet huvud jag har. Ser missanpassat ut tillsammans med kroppen. haha.

Klockan är 23.20 och vad har jag gjort de senaste timmarna?
Jo, pluggat.
Det får bli på udda timmar och även lördagar då jobbet har tagit över en del de senaste veckorna.

Träningen har dessvärre även lidit denna veckan.
Trots detta så kör jag mitt tredje pass för veckan imorgon.
På förmiddagen, innan jag återigen intar plats på jobbet 13.00. 
 
Jag känner att min skönhet är väl något som också får lida, haha.
Men det är tur att jag är såpass isolerad nuförtiden. 
Jag hinner inte träffa människor.. Jag får skylla mig själv. 
 
Snart får jag tillbaks mitt liv ... eller?

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0