Februari - Mitt nya liv.

'Idag startar mitt nya liv' 
 
Något klyshigare är svårt att hitta. 
Jag kan inte riktigt säga att det är mitt nya liv eller livstil, men det är en en ny del av mitt liv.
Som för den delen är ganska enformig och ... trist. 

 
Skola, jobb, träning, hushållsysslor, och lite tv-tittande&umgänge 
Det är nog iprincip vad mina dagar, veckor och månader ser ut. 
 
Jag vet egentligen inte vad jag saknar i mitt liv. 
Jag kan inte sätta fingret på det. 
Och fram tills dess är det helt okej. 
 
Nu är det Ullared på tv följt utav Top Model Sverige, sen är det bumbs i säng för denna bruden eftersom jag planerat att vara vid gymmet senast 7.30 imorgon.(!!!!) Föreläsning 9.00 och gymmet ska besökas innan. Det trodde jag aldrig om mig själv för 1 månad sen, haha. 
Ja, det är mycket träningssnack nu, men det är ett sätt att boosta mig själv också. 
 
Veckan bjuder på grupparbete, skola, jobb (2 nattpass denna veckan), inflyttningsfest, kinesisk nyår och träning. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0