Fiende

Plugget är min största fiende och kommer bli döden för mina naglar.
FAN.
Det är en inre röst i mig som säger: Nej Diana, bit inte på naglarna.
Men likvöl så hamnar de äckliga finglarna i munnen.
Nu får det bli skärpning på det. 
Den andra fienden är mina fingrar.. Kan jag någonsin sluta pilla på naglarna och huden runtom? 

Lördag Lördag Lördag. 
Och jag spenderar den framför datorn och grupparbete. 
Det går segt, mycket segt. 
Tur för mig att segt inte betyder inget. För några ord har allt skrivits ner. 
 
Ikväll är det fest, födelsedagsfest. 
Jag var superpepp för 2 dagar sedan.
Vet inte riktigt vart den peppen tog vägen, hallå? Du får gärna komma tillbaka nu. 
Jag tror att all min pepp för festandet gick över till pepp för träning.
 
Såhär PEPP som jag och Emelie var förra Valborg i Lund, vart är den peppen nu? hehe

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0