This is going to be a good day, or?

Ni får ursäkta mitt bittra beteende igår.
Jag var faktiskt inte så bitter, ni får ta det med en nypa salt också. 

Jag har precis ätit en frukost bestående av varma mackor, ägg med kalles kaviar och en utsökt sallad. 
Klockan är 16.00 och om knappt 4 timmar börjar jag jobba ... igen. 
Men jag ska inte klaga, för i Mars blir det som sagt inte lika mycket. Om jag inte får pass, vilket det lär bli men ändå. 
 
Hur som helst. 
Ska om 1 timma ta mig till gymmet, innan jobbet väntar. 
Jajemän, målet på 3 pass/vecka är något jag inte tänker rubba i första taget. 
Så veckans andra pass snart, och på Söndag är det Crosstraining som väntar. Något värre pass finns nog inte, men oj vad man sover gott och blir svettig. 
 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0