Aldrig mer.

Jag vill aldrig mer uppleva förra veckans ångest och deppression. 
Om förra veckan var botten är nog denna något utav toppen. 
Det är torsdagkväll och jag har denna veckan hunnit skola, jobb, 3 pass av träning(!) och alldeles strax kommer Elina till mig. 
Min fina högstadie och gymnasievän som jag inte träffat på år och dagar då hon befunnit sig i grannlandet. 
Iallafall ska Elina stanna här nästintill hela helgen. Jag får sovkompis. 

Jag har haft nästintill Världens Bästa Vecka, möjligen lite överdrift men jämfört med förra veckan så känns det så. Livet känns inte lika tungt, hehe.  

 
Skrev idag under ett kontrakt med SATS om 1 års medlemskap. 
Go big or go home
Jag har planerat att gå till gymmet på Söndag också, 4 dagar denna veckan.
Annars är mitt mål 3dagar/vecka. 
Jag hoppas verkligen och ska försöka se till att detta inte är något som kommer ligga på is om 1 månad. Men förtillfället tycker jag det är grymt skoj. Nu kör vi. 

Ikväll ska jag och Elina äta pizza, svenskt lösgodis och grönsaker i dipp!
Framför en film och massa skvaller. 
Imorgon är det Göteborgs maffigaste Buffé som gäller, lite shopping och på kvällen är det fest med gamla goa klassgänget. 

Denna helg vill jag inte ligga under täcket. 
Heja Mig!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0