Ankor wat, Kambodja

Hejhopp!

Bloggen far tyvarr lida i resandets stund, det ar ioforsig andra saker ocksa som far lida, men men.
Jag ar fortillfallet i Kambodja.
Vi kom igarkvall, efter en resa pa nastan 14 timmar. 
Det var 6 timmras tagresa fran Bangkok, for endast 10 SEK(!!!) och sedan blev vi lurade pa visum och en lang vantan etc etc. Men nu ar vi har och dagen har spenderats i Ankor wat bland massa olika ruiner, tempel etc. Och i en tuk tuk. Vi hade privat tuktuk, som de flesta. 

Jag har atit 4 mangos idag. 
Superbilliga, 1 USD for 2 mangos, och har snackar vi riktiga mangos, sota! Mums!

Imorgon har vi ytterligare en dag i Ankorwat, men bland andra tempel. Och sedan tar vi oss vidare tillbaka till Thailand, till en o, Koh Chang. Dar ska vi bo i Bungalows, dricka kokosnotter, rida och tvatta elefanter, ga pa vandring och hanga pa stranden!

Vadret ar hur bra som helst, 35 grader. Nastan lite for varmt, men kah klagar inte.
Axel och Markus ar roda som kraftor.

Puss!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0