I'm coming home

Det ar en svettig Diana som hanger bland alla datorer pa gate 63, Shanghai International airport.

En viss Diana och en viss Axel hade bada overvikt sa det var svettigt ett tag.. Och nej, vi kom inte undan. haha.

Nu ar allt incheckade och klart. Ska bara komma forbi den sista ocksa, mitt handbagage vager 11 kg och jag har en extra ryggsack med min dator i, hm.. haha Det ska nog ga bra.

Nu ar jag sa PEPP pa att komma hem.
Har ett 11h flight framfor oss, landar i Helsingfors for attt sedan aka vidare till Sverige.

Tentan igar som var pa PhD niva gick bra - sa grymt stolt over mig sjalv, hih. Men ska inte saga for mycket, bor vanta in resultatet forst.

NU lamnar jag mitt live as exchange student in China
Jaja, Hejhopp!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0