Välkommen till Verkligheten.

Dagen före skolstart. 
Jag känner mig som 7år, när jag skulle börja 1an. 
Dock med en stor skillnad. 
Jag har redan smått ångest. 
Kursplaner, seminarium, pm, tentamen, datum, deadlines, artiklar och allt därtill. 
Vanlig Diana panik, men bara andas så bör det gå bra :)
 
De senaste dagarna har varit hektiska.
Tack vare Mamma och Pappa så har jag återställt hela min lägenhet vilket var stort projekt. 
Mat och torrvaror har inhandlats men det jobbigaste var att få upp ALLT, bokstavligen ALLT från källaren. 
och bara mina kläder var ett projekt. 
Jag fick sortera och slänga(!) 
Slängde kläder som jag inte rört på flera år, nästan 3 svarta soppsäckar. 
 
Hur som helst. Min mamma och Pappa är bäst. 
Efter att pappa och mamma drog dog jag på soffan. 
Och det resulterade till att John Blund besökte mig. Helt slut.
Nu, kvällen innan skolstart.
Med korvstroganoff i matlådor och framför tv:n. 
Är jag spänd.
Ska bli så himla kul. 

Hej hå. 
Marknadsföring och Handelshögskolan termin 6 - jag är redo!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0