... still alive

Och den produktiva dagen blev genast ultimat.
Det enda jag inte gjort är sovit.
Klockan står på 03:05 och jag har nu inte sovit på snart 21h...
Varför är jag vaken?
Jo, för att när jag står där framför spegeln, 10 min innan avgång. Då ringer min kära arbetsledare och vill att jag ska jobba.
Gullig,s näll, rar som jag är så tackar jag Ja.
2,5h senare dock, men intervjun var tvungen att göras.
Och min intervjuperson var hur söt som helst.
 
Jag är faktiskt förvånandsvärt pigg.
inte pigg såklart, det brukar man inte vara 03 på natten.
Men jag känner mig knappt tröttare än vad jag brukar göra när ja sovit och laddat inför nattpass.
Jag har druckit en halv red bull, insett att nej det är inget gott. Redbull, blä.

Men ska nog klara av denna natten och några hundralappar rikare ändå. YEY!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0