Ta mig till en öde ö.

 
Då var mina 2 nattpass förbi.
Det går alltid lika fort att jobba - man lever sin egna lilla värld.
Som sagt, mitt liv består av jobb, träning och plugg. 
Men nu är det nästan 3 veckor (!) innan jag jobbar nästa gång.
Herregud, 3 veckor? 
Vi får hoppas att det dyker upp något pass om om 10 dagar och framåt. 
För nu, full fokus på Skola och träning. 
... med start nästa vecka? heheh
 
Fredag och helg. 
Dagen består av träning, om 40 min väntar ett Transformer pass (oj måste snabba mig!)
Därefter är det fredagsmys hemma hos min turk/syrian eller vad för blandning hon nu är, min vän alltså. 
Nu måste jag kila. Veckans 4e träningspass! Hejhopp!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0