påfågel? nej det var bara JLo

Tjolahopp!!

hemma från mina studier, ska strax direkt sätta mig och plugga, ingen vila här inte..
kollade runt på sidan www.posh24.se och hittade en hemsk bild på Jennifer Lopez, hon är verkligen hur elegant som helst tycker jag själv .. och hon har stil , ( bra stylist kanske?). men vad tänkte hon med när hon tog på sig detta ? haha, var det någon maskerad kanske ? ^^,

image88
Gudgudgud, byt byt byt !!!

Nu ska jag kila mig och skriva om Martin Luther .. iih verkligen urtråkigt, men men. Ikväll→inatt är det Lussebandyn.
för er som inte vet, lussebandyn är ett arrangemang som 7.30(skolförening) arragerar i skolan, där man i skolan har fått anmäla lag , som man sedan spelar^^, + det viktigaste ! :P Alla lagen är utklädda ^^,Finalen spelas 03.30 imorgon kan man säga ^^,
Kommer bilder på det imorgon skulle jag tro ! så håll utkik!

Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sandra

Svar: Okej, vad tycker du om dom då? :) Tokio Hotel alltså. Btw, håller med dig, HEMSK outfit! :p

2007-12-12 @ 15:46:59
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: HAha ja de var de du skrev :p Tack så jättemycket :) Jag tror att de är ett sånt plagg som rä svårt att ha, de passar nog itne på så många, men jag hade tur :)

2007-12-12 @ 17:11:03
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Fredrich

jag läste en gång för jättelänge sedan att Jennifer Lopez fick ett raseriutbrott på sin assistent (eller något) för att hon rörde om i hennes kaffe åt fel håll med skeden. man skulle röra motsols, inte medsols hahaha. Sen kan man väl roa sig med att diskutera hur överdrivet detta kan tänkas vara, men ändå ^^

2007-12-12 @ 21:48:42
Postat av: Stina

haha, inte sååå läckert kanske ;p

2007-12-13 @ 08:59:25
URL: http://stinalee.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0