Now it goes!

Godmorgon !

ska strax jobba,
men jag tänkte ha en sumering av bilder, på vad som hänt de senaste dagarna!
njuuut ;)

Onsdag !

Gabriela fyllde år :) grattis !!

söta Morris, gabriela fick skålen och popcornen av mig !!

och en även en sånhär popcorn maskin fick hon av mig..


på kvällen var vi ute och åt, det var jag & calleballe
snyggaste kortet va ? ;)

och det var coolingen Otto ..

Gabriela födelsedagsbarn & carl knäpp ^^

och även bella från Markaryd =D

trots detta, och en promenad med glass så lugnade det inte ner mian nerver .. men äsch, jag klarade mig =D


Lördag !!
efter uppkörningen, och efter alla mina tjut i telefon så begav jag mig hemåt för att sola lite, ,

men jag tröttnade efter 20 min, varmt som tusan !!!

Julia joinade, hon blir knappt brun, fast hon låg o pressa i 2 timmar . fast det kom liite färg iaf ..
en bild på mgi också, säg vad niv ill, men äsch ibland får man bjussa på sig själv :D haha


kilade till stan,. mötte gabriela . !hon tog en kopp kaffe

och jag tog en kycklingmacka, på henrys!

därefter begav sig jag, calleballe&otto till Villabadet .. gud det var kallt juh . haha trodde jag skulle skratta ihjäl mig . calleballe är en riktig badkruka, om inte annat ! ^^

GRATTIS till Linn som igår fyllde 18 år, wohoo ! och jag fick mitt körkort :D

det blev en kväll hos Josse =D trevligt värre, det var längesen sist ... lite filmtittande osså ..

GUUUD VAD JAG HATAR BLOGGEn, det går ass segt att ladda upp bilder.
ocgh nu har jag bråttom .. för jag börjar jboba strax.

ha de bra , hörrni. det ska bli upp till 30 grader idag, medans imorn ska de bli kallt igen, så UT MED ER !

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

woho vilken dag du hade igår !! :)

Hur länge jobbar du idag ? tänkte om du ville spela lite golf :):) Och jag har allt tagit vara på dagen, bad o sol i filsbäck men jag är bräänd !!

2008-08-01 @ 15:15:10
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: otto

du kommer på andra plats bland badkrukorna förresten! vart ute o kört nått än?

2008-08-02 @ 12:16:58

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0