sover - pga mensvärk ?!

tjoho !

gud vad jag är trött, och jag har verkligen gjort noll idag, usch ..
vad händer med en på lovet egentligen? på 2 tim som jag gjortn oll, så kan jag plugga
men nej det orkar man ju inte.. känns hemskt =/

Gabriela är iaf på besök ..
men hon somna i min säng,
snart ska min kinesfamilj käka ..

Vad gör ni idag ? slösar bort tiden framför tv,dator eller säng ? eller ngt annat kul och viktigt ?

image340
Hon sover - för hon har mensvärk , det är inte lätt o vara kvinna!

Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

hahahahaha... fan va läskig du ser ut på den bilden!

2008-01-05 @ 18:40:22
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: gabriela

jo men det är bara en bild,
du ser ju läbbig ut på alla.
jag HATAR mensvärk.
det suger rejält.

2008-01-07 @ 00:17:57
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0