Bättre iaf !

Godkväll!

jag mår liiite bättre ,
fortfarande tjock i halsen, men jag kan iaf sitta upp utan att huvudet bankar sönder.

Vårdcentralen; de kunde inte komma åt mian halsmandlar, då min tunga spände sig o var i vägen,
så vi tog blodprov ist .. enligt de hitta de inget,, inget via blodet .

aja så där väntade jag i 1½ tim, trodde jag skulle dö, eftersom huvudet var tungt .

Visar lite bilder jag tagit de senaste dagarna;


Söndag; för vi åkte till trollhättan och sedan till Göteborg för att hämta syrran,
jag ledde bilen ^^, gud vad jag vill ha kortet .. iiiiiih

HAHA , här´omdan tänkte jag på förra gången vi var i Asien, det var vintern -03 , precis när vi stack så var jag med i Läslusens brevvännersida .. när vi kom hem hade jag fått 110 brev ! :P

jag svarade Inte på alla brev =P

iaf , när vi kom till Överby var vi tvugna att prova Angus 6 pack , från burgerKing, så där var de, inte alltför gott men =P


två av mina små kusiner, visst är de söta ?? Isabella & pascal !

usch nej nu blir jag trött i huvudet .
och sur. för jag missar KickOffen på jobbet imorn ,
och även 3 dagars jobb .. tror jag kommer kunna jobba på Torsdag iaf (?)

Nu får ni ha de så bra,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: rosanna

Hejhej =) om du gillar min blogg får du mer än gärna rösta på mig här: http://sicastyle.blogg.se. hon har nämligen nominerat mig till "veckans blogg". och det skulle vara skit kul om jag vann :D Kramkram =)

2008-06-17 @ 21:12:52
URL: http://rem.blogg.se/
Postat av: MANGO

awww vilken fin blogg du har! kul att du är asiat som jag!

2008-06-21 @ 09:30:49
URL: http://mialia.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0