hej hopp Labbrapport!

heeeeeeeeejsan !

haha min rubrik rimmar :P
iaf iaf .

Vad har jag gjort sen sist då?

jag har tagit tre sprutor, åkt buss, vart på stan, vart hos sjuka Gabriela, och även en sväng ut till Hovby och pratat en stund med Louise & Rebecca .. hehe, ätit också.

så nu ska ja ta mig i kragen och göra min sista grejj i skolan för detta läsåret,
en fysik labbrapport!


denna filmen ska jag sedan se på ikväll.
hehe är ganska van att se filmer själv nuförtiden ..

Sådärja, de va de ^^
kanske tar och hissar & dissar lite efter filmen ^_^

nu får jag sätta igång,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Amanda

Den filmen är skit bra, älsakr den men har kollat på den för mycket tror jag :P

2008-06-11 @ 12:28:59
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0