hejsan ont i ögat !

heeeeeeeeejsan !

de flesta i min klass har väl precis vaknat?
själv har jag haft dubbel körlektion.
alltså det är massa smågrejjer jag missar.
jag är så osäker i trafiken.
attsingen..

aja, fatta att det ska bli skönt nä'r jag väl har körkortet i hand!
för någon gång ska jag ha det.
även om det ska betyda 3849 kuggningar.. =P


sitter nu i studielandskapet.
haha lite kul.
för det är nämligen massa 1:or från natur, grabbar som snackar om karnevalen !

"Jag ska bli så jävla full, och jag har två dunder cider, 7.2%, det slår som fan. Och jag får vara hur dragen som helst för jag ska inte sova hemma inatt, och jag ska inte käka, fy fan vad full jag kommer bli osv osv .."

haha jätte kul att höra på ,

nej nu ska jag återgå till arbetet, ^^

ha det bra, hinne rnog kaaanske uppdatera efter skolan.
annars så hörs vi imorn

XOXODIANA!

UPDATE!
just det, sitter här och nyser så hela näsan är räöd, ögonen kliar som fasen och jag kan knappt andas... den dära förbannade pollenallergin!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

hoppas karnevalen gick rba!

ha det så jätte jätte kul ikväll på discot!

Mwa!

/S.

2008-06-02 @ 21:15:43
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0