isolerad i Kina

kom och tanka pa en sak,, man kanner sig helt isolerad pa nagot vis nar man ar bortrest.
mycket hinner o handa, och vips ar det nagat stort som hant..
(jag markte namligen ngr grejer genom att lasa ett X antal bloggar,, humm, fake? yes)

eller banne mig, det ar lilla Lidkoping jag talar om. haha.
usch ..

vet ni?
det finns bara EN sak i mina tankar just nu, EN sak, varenda minut .. varenda jakla minut, och det tar dod pa mig ..skit

hoppas ni har de bra, kommentera o beratta ngt kul, hor ju inte av fran er, mobilen ar skit .

amela, jag har redan hittat en kines, haha  skojja ^^ har ju dig darhemma! =)

Ching Ching!


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

wihoo, det är inte långt kvar tills du kommer ;) haha..

TAck tack tack, för elina har körkort och du får ditt när du kommer hem :D sen ska vi ut och fara.. har redan hunnit vara fyllechaffis, var nykter igår på stadt bara för att kunna köra, och det är underbart ;) hah !!

Hoppas du har det underbart, och jag har sååå mycket att berätta när du kommer, och jag tror det hinner hända massa mer innan dess också .. :P aaha. ha de, pusss

2008-06-28 @ 11:14:19
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: AMELA

HAHA, d har du säkert :P du e saknad! Gud va fint det är i Kina, next time tar du me mej! :D ha d bäst! puss puss

2008-06-30 @ 13:51:11

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0