Sjuk - don't like !

Goddag !

här sitter jag.. i pyjamas o bloggar .
usch usch ,

ska ju egentligen jobba !!
MEN, hade en sån fruktansvärd huvudvärk när jag vaknade .
så jag stannade hemme, eftersom jag ska jobba tre dagar till.
vill inte gå o bli sjuk o inte kunna jobba de tre dagarna

ja, ni förstår!:P

IGÅR; körde jätte mycket bil, landsväg, mest raksträcka dock. men ja det gick bra, de va ja o bilen (;
liiite störande o ha den dära övningskör skylten . men men,


Nu ska jag käka,ta det lugnt, sedan ska jag träffa gabriela i stan. ska köpa mig en ny kalender =) och sedan ska jag en sväng till Patricia :) ,,
woho, My life is back ;)

ha det super !
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

woho, diana lever igen !!

men kom till mig istället, din spanjorska ;). FAst ska ju jobba, o jobba hela veckan också! När ska vi träffas, när åker du till Kina ? :O:O

2008-06-16 @ 13:36:20
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0