glad och ledsen - både och?

Tjohejsan !

allt bra ?
jo inte ens detta fina väder kan trösta mig juh .

kan ju säga att dagen började bra.
körlektion som gick grejt.
bokade även halk körning om 2 veckor.
det var super!


självklart skulle 'det' förstöra min glädje,
självklart.
resulterade till tårfloder, huvudvärk och besvikelse.
perfekt ?

nej, kan tyvärr inte säga. vet vet skit dåligt
men måste tänka på att vem f*n som helst kan ju läsa detta..


aja ska plugga matte som sagt.
4 tim nationella prov imorn.
kul?
kul att behöva ta fram allt man lärt sig på ett år,. jag kommer inte ihåg något.
aja . det löser sig,

förresten.!
GRATTIS ELIN till Körkortet, så himla duktigt .
jag är inte alls avis . inte ett dugg . iiih, snart en glassig tur va? (;

xoxodiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

jag har också bokat halkkörning idag! fast ag fick ingen tid förrän om fyra veckor...

2008-05-08 @ 19:34:03
Postat av: Elis

TACK:D men äsch, du tar ditt snart också:) glass snart ja!:D lycka till på provet imorgon

2008-05-08 @ 20:30:06
URL: http://elinsand.blogg.se/
Postat av: Elis

Tack kära du:)

2008-05-08 @ 20:46:52
URL: http://elinsand.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0