Hej för underbart väder!

Hej på er solstrålar!

något skojj ?
inte sitter ni här inne , fast det är nästa skönare här inne.
kanske liiite för varmt, men jag klagar inte. noway

efter skolan gick jag och elina och åt glass.
eller hon hade redan tagit en glass
tre kulor.
mango, hallon sorbet och choklad kokos ^^


Ser ni eller?
underbart väder fortsätter. wohooo!

Lördagen ser underbar ut. men vet ni vad?
Jag ska jobba . Premiär på Skara sommarland!
så jag tycker alla som ej har planer, ta er dit. 175 kr och ni får en underbar dag.
köp lite mjukglass, sockervadd, godis, glass, chips.av mig ^^
(har inte lärt mig maskinerna ju,. haha får se hur detta går)

Badet, som är Nordens största vattenpark!
och i denna värme, kan bli riktigt bra detta ..



Sådär,
nu ska jag nog börja med mitt arbete i hälsopedagogiken.
få det gjort.

ha det gott så hörs vi
xoxoDiana

UPDATE!
jag har sovit bort en timma,
ajdå.
fast nu ska jag börja.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0