Hej Sommarland!

gooodmorgon !


vaknade av solljuset .
kunde då inte somna om, för min mage pirrade.
ska ju jobba på Sommarland för första gången.

alltid lika spännande =)

Ska övningsköra till Sommarland,
vi får väl se hur jag klarar av det med denna nervositet.

det ska bli riktigt kul faktiskt =)
arbetsuppgifterna ^^,
sockervadd, kulglass, mjukglass, popcorn, varma chips, tobak, läsk osv osv. & kassan ^^,



på min rast sedan ska jag lägga mig vid kullen vid vattenparken och sola.
30 grader för tusan !!

FÖRRESTEN !
det är ju klassfotbollen idag, åh, jag kom ihåg det.
när man gick i 1-6:an, så kul,. fast jag var inte med förra året .
och i slutspels ås att jag alltid på bänken, för jkag ville bara ha medalj ;D Hahaa!


nej nu ska jag kila .
iih, avfärd 9.30!

ha det gott i solen.
xoxoDiana


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0