ÖVNINGSKÖRNING I SJÖN

tjohoo!

herregud, klockan är redan 20 ju .
Har sovit i över 2 tim nyligen
jo övningskörningen gick bra,
backade in i parkering.

svårt första gången men sen gick det som en dans.
inte för att jag tror jag någonsin kmr att backa in men.
bra att kunna.

backa runt hörn.
ser inte det svåra i det =/
bara när man ska börja ratta .
aja. det löser sig med.



så vaad jag menar med min rubrik är.
jag vill bara kasta övningskör skylten i sjön
vill inte ha en nervös pappa bredvid mig.
vill inte vara osäker.
Vill ha mitt J*vla körkort!

jag vill kunna vara lika glad som han på bilden. om inte gladare.
snälla !

Nu ska jag käka nudlar & se på Kärlek på menyn .

Hoppas Ni har det bra,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sara

jag förstår vad du menar.

men kämpa på så har du ditt körkort så småningom

2008-05-11 @ 22:23:04

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0