Pinsamnt

Godmorgon !

alla morgonpigga .
iaf iaf.
jag är faktiskt hemma i Lidköping .

det hände lite oväntade saker.
så vi kilade hem efter en dag redan.
skönt-
tyckte jag, ville bara hem till min sköna säng ^^

Istället så kilade jag ut till stan igår.
träffade elina
köpte chips&godis .

Jag köpte den största påsen jag kunde hitta ^^ haha!

Nu ska jag jobba .. är väldigt trött i kroppen

och en annan sak.
så himla glad är jag för att en viss grej tar slut till sommarn, WOHO!!!

en sista sak.
innan jag skulle kila ut till stan igår.
så upptäcker Julia en stor geting kommit in i huset.
i 10 min stod vi och kolla på det & hoppades att den skulle flyga ut.
det gjorde den tillslut, HAHA!

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0