Rubiks kub

Tjoho alla glada!

nu har jag jobbat 3 dagar,
ska nog ta ett brejk imorgon.
aja.



jag har köpt en 'fejk'/budgetvariant av Rubiks kub.
för 20kr på torget !((inte den på bilden)
ville vara en i gänget (;
eftersom X antal i klassen redan kan lösa en rubikskub .

iaf iaf .

Vet ni,?
tycker faktiskt ni ska tycka lite synd om mig nu.
För jag kom på idag.
att på Skolavslutningsdagen.
då är ALLA mina nära vänner bortresta!!
helt sjukt alltså,.
jag kommer inte kunna ta en fika/glass efter Aulan , ingeting.
för jag är helt j*vla ensam.

visst har andra kompisar.
men inte mina närmaste ..
lite tråkigt, så vete tusan vad jag ska ta mig till =S
det får bli jag & rubiks kub hela dagen lång . =P




&SJÄLVKLART JOSSE&FRIDA (: fast bilderna på mig o dem finns på backup o ja orkar inte starta, för det tar så himlans lång tid för vår pensionerande dator ..

det är inte lätt att vara ensam., hm

Nu ska jag somna faktiskt.
har nationella prov i mitt favvo ämmne, ENGELSKA *ironi* imorn 8.00
så jag får inte komma försent, & jag missar min sovmorgon!
PERFEKT!

Godnatt!
XOXODIANA

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

livet är inte lätt diana, men jag lovar att tänka på dig när jag ligger på playan och steker i spanien ;) haha

2008-05-14 @ 22:41:54
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Silvia

fan nu blev ja stressad! måste kunna lösa rubikskuben innan dig ju! =S har ju trots allt haft en sen Januari! en RIKTIG =P

mwa!

2008-05-14 @ 22:57:07
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Silvia

UPPDATERING! Kolla in min blogg nu =P

HAHA!!! =P

stressen är borta och lugn infinner sig igen i mitt liv, lol.

mwa!

gonatt!

2008-05-15 @ 01:52:50
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0