Sjuk Dag på Sommarland ^^

heeej !

har precis kommit hem.
tagit en dusch och käkat.

jobbat 9 timmar idag + 1tim rast .
jag lovar de 9 timmarna har jag inte fått en enda minut att sätta mig ner .
inte en enda.

Jobbade då på Glass&Godis .
och det var sjuuukt mycket folk
sålde sjuukt mycket ^^,


i början var det jobbigt att lära sig allt själv, alla priser på alla 100 olika sorters godisar vi har, glassorter osv osv. kassan var jobbig i början, sockervadd & mjukglassmaskinen osv osv.

men jag lärde mig och blev proffs tillslut ^^
tyvärr hade jag inte med mig kameran, dock hade jag heller itne tid.

MEN ska jobba imorn igen . (så hoppas kunna knäppa lite bilder)
så jag ska göra lite CAD sen somna ..

Alla cheferna tyckte jag var suuper duktig ^^,
och då var det verkligen det.
kom en arbetsledare för en restaurang o sa "Diana, alla pratar om dig, om att du är så duktig osv osv osv"
haha det var kul, ^^ jag var ju helt de flesta timmarna ..

Mina ben & armar är helt döda .
benen som bärt mig i 10 tim, handleder som har fixat kulglass, tryckt på kassan osv osv..

var verkligen aldrig själv i butiken/kiosken, var kunder heeela tiden :O

ha det gott .
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

de låter som om du helt enkelt har haft fullt upp!

men det passar ju dig, :)

Ha en bra dag, o lycka till !

2008-06-01 @ 08:32:49
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Silvia

wow, låter riktigt bra det där.. du kanske t.o.m. kan fixa in mig på stället när du har blivit chefernas kelgris, hihi ;);) stolt



mwa!

/S.

2008-06-01 @ 12:00:02
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0