Tack Blogg.se

tjoho !

eftersom blogg.se bytte plattform (?)
så kanske ni har märkt att när ni kommenterar så behöver ni inte skriva in den "koden" som man alltid var tvungen att göra innan. super bra!

för det gjorde saken jobbig bara .
så Kommentera på nu bara (;

Har sett filmen Kärlek på Menyn nu.

den var ganska bra faktiskt .. vet inte riktigt vad jag ska säga om den.
men den får 3 av 5 toasters, Kanon Kul! (; hahaa!!


Imorgon ska förresten jag & patricia träna efter skolan.
woho !
jag har inte tränat på X antal månader.
för pinsamnt för att sägas.
min kondis är lika bra som bert Karlssons ;)
haha .. men nu jävlar ^^

Godnatt på er snyggingar!
xoxoDiana!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Härligt att den är borta, kodningen alltså! och jag tror faktiskt att din kondis är bättre än bert karlsson annars är den vääldigt väldigt illa ;P hihi

2008-05-12 @ 12:10:14
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0