Hej förväntningar!

Hejsan !

är nu hemkommen.
är så himla trött.
blir lite trött av solen också, varmt.


här har vi shortsen som jag hade på mig idag .. me like them.
med en hallonröd body,- ser dock extra smal ut i de har jag märkt . haha !

en bild från i onsdags .. Carl&Gabriela & jag var en sväng på stan.

attsingen, skulle få med fredriks hjul. cykeln cyklade alltså på fälgen. haha
tunga tunga David ^^,

Jag längtar så jätte mycket tills på måndag!!
ska bli så kul att måla sig, tag på sig sina skapelser (dock fattas öronen) och gå den dära rundan, det kommer bli sååå bra ^^, underbart!

Längtar till grillningen med klassen föra discot.
som också kommer bli super!!

Höga förväntingar?
svar ja!

Ha det bra.
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

Jää, du är grymt sexig på den bilden kinapuff;)

Sälv är man ju också en riktig läckrbit på bild ;d

svara på mobilen då, jag ahr något underbart att meddela :D

2008-05-31 @ 15:22:42
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0