Vann presentkort

Tjohoo !

jo jag försov mig idag .. igen.
hehe, aja.

sitter vid studielandskapet.
tänkte bara berätta en sak.

På vårmarknaden så hade ICA en liten tävling.
man skulle gissa hur många ballonger som en bil var fylld med.
Farsan gisasde 138, och han vanN!!
exakt 138 ballonger var det.

coolt va ?^^ haha. han vann presentkort på 1 000kr !

back to work
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

Osch! inte dåligt av farsan;) var det tusen kronor på ica då eller vart fick han presentkort? puss

2008-05-07 @ 21:43:11
Postat av: camilla

Åh hatar att försova mig :( det värsta som finns :P.

Men kolla gärna in mitt Cd fodral som jag gjort om du hra tid :) vill gärna ha lite respons xD. Ha det så bra kramis :)

2008-05-08 @ 23:25:00

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0