Måndag 20/4-09

Jag ska lära känna dig.

jag har huvudvärk.
kan knappt tänka.
huvudet bankar, måste lägga mig.
jag måste plugga.
fast det går inte med detta huvud.
får råplugga imorn och på onsdag.
shit.

lite gamla bilder!

Häromveckan så tog vi en glass, jag calleballe&daniel . det var mycket fint väder :)

I helgen var vi framme på staden ..det var IQBAL dagen i lördags!


 
När jag fyllde år den 30 mars, så hade Carl bakat, för tredje året i rad.

shit, nu tror ja attt min hjärna domnar av.
iaf bankas sönder. vi hörs!

Välkommen in till Mac världen.


jag fick hem min dator precis.
jag som precis satt mig med matten, syyynd . haha.^^
nej men kul att utforska mac,
jag förstår inget, anton har redan, via sms, hjälpt mig lite.
bäst att ta med mig datorn på onsdag.
men snygg är den iaf, nu måste jag lära mig den bara. haha!

nej back to work.
soon ;P

evelina, jag är vid liv, men inte förens på torsdag.
då sakerna är klara! hör av mig då! kanske ses nästa vecka?!

Dance with somebody.



Jag har varit hemma i en timma nu.
borde egentligen vila nu,
för att sedan plugga på mattematik.
men men men.
jag blev nyligen väldigt glad, såg att psykologiboken hade ett avsnitt om stress.
eftersom jag ska "prata" om stress blev det väldigt passande.
hoppas på relevant fakta!

Jag blir arg om jag inte får min dator idag.
iofs, Egentligen är det bra om den inte kommer.
för jag behöver plugga matte (utan dator!) haha.
men det är bra om den kommer tills på onsdag,
för då kan Anton lära mig Mac, på onsdagens studiepass.
fast åh andra sidan, jag behöver plugga på den tiden. (utan dator!) haha!

Vädret ser ut att bli ca 15-20 grader och sol på fredag och framåt helgen.
hur underbart är inte det ?
fy tusan!
jag har inget konkret att plugga på efter torsdag.
och jag jobbar endast torsdagkväll & hela fredagen.
så på lördag är det bilning ner till gbg m shopping - lovely!
synd med jobbet på fredag, skulle vara gött o grilla, men det kanske man hinner med :)

livet är underbart, ibland!
saknas bara en liten sak, fast jag får nog tusan ta o släppa det! =/

Mottagna kommentarer:
Postat av: evo

hej? lever du?

2009-04-20 @ 17:13:30
Postat av: Johanna

kul med ny dator! :)

2009-04-20 @ 18:29:49
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nästa vecka låter skoj. jag har fått ett jobb! i en korvmojj :D

2009-04-20 @ 20:08:42
Postat av: Anonym

va gulligt av han calle att baka til dig!!! han kanske är kär! ;P

2009-04-21 @ 17:22:05
Postat av: Anonym

haha, det är nog ingen risk att calle är kär i mig ;) det kallas vänskap ^^

2009-04-21 @ 19:57:47

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0