Onsdag 8/4-09

Taken.

jag har dambesök.
gabriela.
hon väckte mig när jag låg och sov.
vi åt nudlar,
sen åkte vi till donken, netto, elgiganten osv.
nu ser vi på film, Taken.
jag har redan sett den, i sthlm.

vi hörs.

Jag är värd detta.

Nu är jag ensam, med Julia, igen.
Elina stack precis, raskt.
Det var kul och intressant att jobba i Skara igår.
det var vääldigt snyggt och mycket mindre folk än vad det är i Lidköping.
vad&tränade med elina därefter, ett vääldigt kort pass =P

sen köpte vi godis, donuts & pizza.
såg på Hitch&twilight.

Idag/nu skulle jag ha lunchat med Emilia egentligen.
men jag/vi bestämde oss för att ta det på lördag istället.
eftersom vädret är som det är,
tråkigt att gå ut & humöret är mindre bra då.
på lördag ska det vara fiint väder, 15 grader med sol :)
jag lite på Smhi skarpt.

Så idag ska jag bara ta de lugnt !
eller, jag ska städa övervåningen och dessutom jobba ikapp 2 mattelektioner.
yes, sen är jag fri för idag! :)

btw, min dator är skickad :) så jag får den senast den 16e , wohoo :D'
om jag hinner så ska jag lägga upp lite bilder också :)
men det kommer senare ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

och jag kommer hem imorgon!!!

Postat av: ELINA

så du fick dina nudlar, så bra! :)

och jag har också sett Taken, i sthlm ;) haha!

Men nu ska jag och mitt sällskap som ligger i min famn göra något annat än att läsa om ditt liv ;) haha men du finns i mitt hjärta, eller hur var det? :D haha

2009-04-08 @ 21:43:46
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0