Söndag 19/4-09

Dem är mina.



solglasögonen alltså :)
jag har ett par vita och ett par svarta, nu även rosa.
fejk, of course. men dem är balla!

jag är tillbaka!
egentligen 100 tals bilder att visa.
men ni förstår, Jävla Apple !
jag har inte fått min dator än, och det roliga är att min syster som beställde sin 1 vecka efter mig, hon fick sin i fredags.
vad är det för rättvisa?
ingen rättvisa i världen, nej fy farao.
Det är beräknat att den kommer imorn,
jag ska banne mig ha datorn imorn.

dessutom har jag varit trött, sleten och sjuk denna veckan.
det har inte varit en bra vecka.
tusan också.
bara väntat o väntat, utan svar!
jaja, det är inte rättvist i världen.
så var det med det!

jag är tömd på krafter.
jobbade 8-17, skönt pass.
man har kvällen kvar.
men ni förstår, jag däckade i säng 17-19.30
så trött var jag..
har matte E prov PLUS psykologiredovisning på torsdag.
dags för mig att börja.
fast det är än helg, imorn ! imorn då jäklar. (?)

Jag längtar tills helgen.
för då är provet&redovisningen över.
dessutom ska jag, Patricia (&linn ?) bila ner till Gbg.
wohoo! det är vi värda!

det var det för mig.
och vet ni vad?!
jag måste och skaa kämpa nu in i det sista.
för tusan, jag kommer sakna gymnasiet sååå mycket
så fasen, nu får jag inte slappa!
för jag längtar sååå till studenten.
men gud vad det kommer kännas tomt sedan.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Anledningen att du inte har fått din Macbook ännu är att du (förmodligen) gjorde några tillval, då tar det tre dagar för datorn att skickas.



Resterande tid beror på fraktbolaget. Tyvärr tar det längre tid att leverera ut till "bushen" än till storstan.

2009-04-20 @ 06:25:37
URL: http://flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0