Onsdag 19/8-09

Lake Zurich - wounderful!

Idag började det lite halvt.
skjutsade Sixten och Greta till och från skolan,
lite annorlunda av/upphämtningssystem, men praktiskt ^^
Har varit med lille Harald hela dagen,
och sedan har vi alla och Sophie även badat i Zurich Lake.
varmare än Sveriges sommar vatten, måste varit minst 25 grader ?


Mitt nuvarande rum .. lampan i taket ville inte fungera .. =/ så det är prydnad än så länge =D


var ute en sväng på kvällen efter "jobbet" ..
det var väääldigt skönt ute, gick i kjol och linne =)
postade ett brev till familjen, en fullmakt .. (kolla pappa!! jag har postat nu!)


Här bor jag :)


Där är den, the golden dream ^^, det är ta mig tusan skillnad mot lilla kräftan,,
automat och big jeep ! men det funkar, endast parkeringen som krånglar ibland!

Nu dricker jag mint te som Sophie har gjort till mig,
för jag dricker ju varken kaffe, te eller vin ^^
de undrade vad ja drack ? ehm, varm choklad (A) ;) haha!

Saknar er där hemma alla människor,
visst trivs jag här, helt klart .
men det har då bara gått 3 dagar och förtillfället är det familjen som ja pratar med,
kan ju bli lite tråkigt, fast på Måndag kommer Lisa, en au pair til en vän till familjen,
hon har redan varit här ett år, så hon ska få visa mig ^^

nu ska jag se på wedding crashers .
Jarl har ett bibliotek på minst 400 filmer - jag har en del att göra ;P
godenatten!

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

vad kul o höra att du har det bra Diana! :)

snygg bil, hehe jag hade verkligen haft problem med att parkera den!

hoppas allt går bra och familjen verkar ju jätte bra!

keep hearing from u!!

Pussss

2009-08-19 @ 23:08:02
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Du verkar ha det väldigt bra där borta, är det ett fint hus familjen bor i ??

2009-08-20 @ 12:00:48
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

åh vad härligt:)

Hjertbergs blir det ingenting med.

London blir av!! ska boka flyg imorgon.

Men ska antagligen åka den första andra eller femte september.

Så det kommer bli så sjukt bra:)

hihii

2009-08-20 @ 22:02:55
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0