Fredag 27/2-09

SNART BÖRJAR DET

igår laddade jag ner picasa.
vi har haft det programmet innan, men det var jobbigt.
och det är det fortfarande, men jag kan använda det för att göra collage.

även fast det tar lång tid att knapa ihop dem, med vår dator.
så är det roligare, snyggare & ändå lite snabbare att ladda upp bilderna än en och en.


här är bilder från förra helgen.
Väst Göta cupen i judo, min kusin Patrik.
Han fick brons, (konstigt nog. för han förlorade två, och vann en) haha!.
Det var många många barn som vimlade runt i söta dräkter på DLG jympasal.

Pojken till höger heter Alex (Alexander!?) och var en riiiktig charmknutte.
Shit, inte blyg någonstans och han kommer vara en riktig tjejmagnet när han blir stor,
I promise .. Han vann Guld förresten ( ;


vi spelade väääldigt mycket Guitar hero.
och sjuukt, lilla Leon på 5 år lärde sig det easy såå snabbt :O
han var tusan (nästan) bättre än mig på att lära sig.
därefter Patrik körde på medium. helt sjukt.
Dagens barn blir bara värre o värre ;)

Nej nu ska jag fortsätta packa.
för strax börjar jag jobba,
så min hektiska helg börjar nu.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

ååååhhhh va gullig patrik är i sin judodräkt!! och den där sötingen bredvid honom var inte dålig han heller... grrrr säger ja bara.. ge honom 10 år så kommer han att vara mogen nog (för mig!! =P)

puss

2009-02-27 @ 11:19:13
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: elina

Det var "Alex the maan" ju ;) haha, en riktig liten charmör som vet hur flickor ska tas haha !!

Jag vill också ha picasa :( superfint ju.

See you tonight at the dancefloor ;)

2009-02-27 @ 15:14:52
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0