Lördag 28/2-02

ALDRIG MER 28 FEBRUARI 09

Då har jag avslutat ännu en dag på Donken.
Idag var det sjuuukt mkt folk HELA dagen.
jag har så ont o fötter & rygg nu.
Jag fick även stå en liten stund i köket, ännu en gång =D
och jag har blivit snabbare ;)
omväxling är kul! I love it :)

Gårdagen blev mycket trevlig.
Dans och umgänge.
I Stadt kön kände jag,Ellen&David att det inte var ngn idé.
klockan ticka och kön rörde ej på sig.
så vi åkte runt i staden.
Skybar, det var tydligen 22 års gräns, en fredag !
(inte undra på att de kommer gå dåligt för de!)
vi handlade av surkärring och även pita till mig ^^,
vi hamnade på en parkering med mat & prat.
Tack alla goa människor för kvällen!<3

Jag har bilder & videoklipp.
men jag är alldelles för trött för att göra detta nu.
och dessutom ringer väckarklockan 05.28 imorn.
BODA BORG, HERE WE COME !


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0