Måndag 23/2-09

jag har spenderat över 7h vid denna dumburk.
och på vad?!
jo en argumentationsanalys.
jag tror jag har ångrat mig 3-4 ggr angående tes.
men nu är den klar iaf.

sitter och knådar ihop ett muntligt tal imorgon.
om reklamens makt i samhället.
jag vet vad jag vill prata om, men inte vad jag ska få ut av det.

sen har vi även historia.
nazismens ideologi.
hur ska jag hinna allt detta ?
jag är trött.

Imorgon ska jag & patricia förstöra vår sovmorgon.
det är ju faktiskt BOKREA .
en årlig dassbok ska inköpas !

Mottagna kommentarer:
Postat av: evelina

Heeej kompis! Hur mår du???? Jag ska åka till Paris, nu är det bestämt och du ska komma dit och hälsa på! tackhej

2009-02-24 @ 10:31:46
URL: http://angelofmontgomery.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0