Söndag 15/2

I'm hoome !
tröttare än någonsin, och ångesten bara väller fram.
dels för att jag inte får sova länge imorn, dels för att det är skola och dels för att jag bara slösat bort en veckas lov.
shit. vad har jag gjort?! inget inget inget.
arg på mig själv.
måste ta tag i saker. skit också.

aja .
idag jobbade jag med frida .
och hon lyckas alltid ha otur , stackarn!



Idag gjorde jag något som man kallar för "sova bort hela dagen".
jag vaknade nämligen 11.42. illa Diana.
jaja, nu har jag ätit, ska borsta tänderna sedan ska jag faktiskt sätta mig med mattebok.
har inte hunnit plugga något - jag som hade massa planer för lovet.
men detta måste jag göra, då jag redan ligger efter pga sjukdom sista veckan you know!



Gårkvällens Alla Hjärtans Dag kväll blev inte som planerat iaf ^^,
Men den blev bra ;)
Det blev inte Tofta, heller inte CalleBalle, däremot Vinninga hos Elina! .
och hon var nog inte riktigt kry igår, hon hämta upp mig och även skjutsa hem mig på natten,.
vi käkade kanonpizza, fruktsallad med vaniljgladd och dessutom godis .. mätta magar?! jotack!

Nu ringde Johanna från donken nyss.
så ett jobbpass mellan 17-21 väntar .
jag som hade tänkt träna idag =S (faktiskt !)
men men . frida jobbar idag har jag för mig?! så de kan bli skojJ!

Men tjingeling. hoppas inte jag kommr uppdatera mer.
för jag måste sätta mig nere i köket och plugga nu faktiskt!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

lilla diana, jag är bara generös ;) dessutom går ju bilen lite fortare när jag sitter bakom ratten än när du gör det ;) haha

2009-02-15 @ 14:00:50
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: annact

söt bild på dig o frida!

2009-02-17 @ 19:36:57
URL: http://annact.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0