Söndag 9/2

hej snyggingar!
då gjorde jag frukostdebut på donken (;
synd att det var lite folk, men men, det var mysigt på morgonen! ^^
..och jag är ännu ngr hundralappar rikare (;

Now,!
some pics (;


förra helgen och några dagar framåt levde jag såhär om dagarna.
usch . det var de värsta , vad gjorde jag med mitt liv då? ;p


en outfit häromdagen , I love my belt (; det funkar alltid !^^
och håret är perfekt när det är nyduschat iaf ^^, annars är de värre ..
och ser ni , mitt hår ser tusan brunt ut med blixten . smälter in med tröjan. haha!


denna über söta kjolen sydde gabriela snabbt in åt mig (;
Dock för uthyrning, men vi sticker ju till London , så vem vet?! kanske följer den med oss dit ?!



haha, melodifestivalen & frågespels kväll hos Johanna !
det var mkt skratt vill jag lova , damn - vi har nog alla barnsinnet kvar ( :
spontana pics - me like ! och även elina, och Jag fick komma med på bild ;) haha!





lite pics från kvällen på Harrys
vi belönades, då vi klara vår CSO (kontrollant)
tog en massa närbilder, men känner att ja inte behöver lägga ut dessa ;)

jag blir så arg!
ser på den dära kinesiska serien .
och blir så arg!!!! hatar när snälla människor alltid ska behandlas fel.
åååååh. !!!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0